Povratak

Administrativni asistent (m/ž)

Quater d.o.o.
Prijava do: 25. 10. 2024.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Opis radnog mjesta: - upravljanje svakodnevnim administrativnim zadacima poput organizacije dokumenata, vođenja evidencija i arhiviranja - odgovaranje na telefonske pozive, e-mailove i korespondenciju - suradnja s različitim odjelima i pružanje administrativne podrške menadžmentu - održavanje uredske komunikacije i pomoći u organizaciji poslovnih događanja - vođenje evidencije o troškovima i pomoći pri vođenju financijskih izvještaja Znanja i kvalifikacije: - srednja stručna sprema, poželjno ekonomski ili administrativni smjer - odlične organizacijske i komunikacijske vještine - iskustvo u radu na sličnim poslovima je prednost - poznavanje rada na računalu (MS Office, e-mail, internet) - sposobnost samostalnog rada i prilagodljivost novim situacijama - diskretnost, odgovornost i preciznost Vrsta posla: stalni radni odnos.