Povratak
varijabilni dio plaće

HR administrator (m/ž)

LUGERA TALENT SOLUTIONS d.o.o.
Prijava do: 20. 09. 2024.
Lokacija rada: Zagreb

Opis posla

Lugera Talent Solutions (prethodno Adecco) globalni je lider u pružanju usluga u području ljudskih potencijala, kao što su traženje i selekcija kandidata, privremeno zapošljavanje, istraživanje tržišta, različita testiranja kandidata, obračun plaća … Zbog povećanja obujma posla, trenutno smo u potrazi za: HR administrator (m/ž). Lokacija: Zagreb. Tvoji radni zadaci uključivat će: - komunikaciju sa zaposlenicima, klijentima, dobavljačima - kreiranje Ugovora o radu, aneksa te priprema i organiziranje potpisivanja Ugovora o radu i pripadajuće dokumentacije - organiziranje i ugovaranje liječničkih i sistematskih pregleda, polica putnog i životnog osiguranja, ovisno o zahtjevu klijenata - izradu raskida Ugovora o radu, odjavu zaposlenika sa nadležnih institucija te slanje potrebnih odjavnih dokumentacija zaposleniku - prijava, odjava i promjena na nadležnim institucijama - HZMO i HZZO - unošenje i izmjenu podataka zaposlenika u HR sistem – Navision HR - pripremu obračuna plaća zaposlenika - prikupljanje mjesečnih evidencija radnih sati, evidencija izostanaka, (bolovanje, godišnji odmori, plaćeni dopusti) te priprema i slanje izvještaja evidencije rada u odjel za obračun plaća, kontrola obračuna plaća - organiziranje i koordinaciju obavljanja Zaštite na radu, vođenje evidencije ZNR - pripremu i slanje HR dokumentacije, kalkulacija i izvještaja na zahtjev klijenata - izdavanje potvrda i izjava te ostale dokumentacije na zahtjev zaposlenika (potvrde za banku, vrtić, burzu...) - pripremu, nadzor i predaju putnih naloga zaposlenika u odjel financija i računovodstva - komunikaciju i suradnju s odvjetničkim uredom u svrhu savjetovanja i kreiranja HR dokumentacije npr. otkazi, zapošljavanje stranaca - odgovornost da HR administrativni procesi i dokumentacija radnika budu u skladu s lokalnim zakonodavstvom te internim procedurama - ostali poslovi prema zahtjevu nadređene osobe Od našeg novog kolege/kolegice očekujemo: - barem tri godine iskustva u HR administraciji kako bi se što prije snašao/snašla - aktivno korištenje engleskog jezika u govoru i pismu jer imamo puno internacionalnih klijenata - odlične komunikacijske i prezentacijske vještine - izvrsnu koordinaciju svojih radnih zadataka, mogućnost prilagodbe zahtjevima klijenata i rokovima, te samostalnost u radu Neki od benefita su: - fleksibilno radno vrijeme - slobodnih pola dana za rođendan - skraćeno radno vrijeme ljeti - 23 dana godišnjeg odmora - varijabilni dio plaće - plaćen topli obrok i troškovi prijevoza - pet friendly ured :) Ukoliko si zainteresiran/na za navedenu poziciju i udovoljavaš navedenim kriterijima, pošalji nam svoj životopis putem linka za prijavu. Dozvola za obavljanje djelatnosti u svezi sa zapošljavanjem ministarstva nadležnog za rad br. 178/20.